نيم ميليون نفر در آلمان از عوارض بلندمدت كوويد ۱۹ رنج مي‌برند

اخبار روز استان قزوين را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

طبق شفاف ، با استفاده از تاج يك سال و نيم ، كه از آن همه گير شده است. با اين حال ، بيش از همه ، تاكنون ، هيچ يك از اين موارد منجر به كشته شدن چهره و حالات بخش مراقبت ويژه بيمارستان 19 بيمار از بيماري كويد و ميزان اين بيماران نشده …

نيم ميليون نفر در آلمان از عوارض بلندمدت كوويد ۱۹ رنج مي‌برند https://rosemag.ir/2021/06/03/نيم-ميليون-نفر-در-آلمان-از-عوارض-بلندمد/ مجله رز Thu, 03 Jun 2021 05:13:33 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/06/03/نيم-ميليون-نفر-در-آلمان-از-عوارض-بلندمد/ طبق شفاف ، با استفاده از تاج يك سال و نيم ، كه از آن همه گير شده است. با اين حال ، بيش از همه ، تاكنون ، هيچ يك از اين موارد منجر به كشته شدن چهره و حالات بخش مراقبت ويژه بيمارستان 19 بيمار از بيماري كويد و ميزان اين بيماران نشده …

طبق شفاف ، با استفاده از تاج يك سال و نيم ، كه از آن همه گير شده است. با اين حال ، بيش از همه ، تاكنون ، هيچ يك از اين موارد منجر به كشته شدن چهره و حالات بخش مراقبت ويژه بيمارستان 19 بيمار از بيماري كويد و ميزان اين بيماران نشده است.

آلمان ، جايي كه تعداد آنها براي چندين هفته كاهش مي يابد تا نگاهي به Covid 19 خارج از اين ايالت بيندازد. به دليل آنها هنوز ماهها پس از بهبودي از زندگي روزمره خود رنج مي برند و تحت تأثير اين بيماري قرار گرفته اند.

وزير تحقيقات و آموزش آلمان روز دوشنبه 10 ژانويه در يك كنفرانس مطبوعاتي در دولت گفت ، تخمين زده مي شود كه يكي از افرادي كه از Covid 19 طولاني مدت بهبود يافته اند متنوع باشد.

اولوف كارليچك گفت: “و آلمان ، به طور متوسط ​​350،000 نفر ، همانطور كه در بالا ذكر شد ، و من فكر مي كنم اين رقم بسيار بالايي است.”

استفان شرايبر ، مدير انستيتوي ملي زيست شناسي در كلينيك دانشگاه دانشگاه ايالتي اشلزويگ-هولشتاين ، كه در يك كنفرانس مطبوعاتي با وزير تحقيقات و آموزش صحبت كرد ، گفت كه او درباره اين موضوع و اين رقم بالاتر فكر مي كند.

شريبر گفت: “ابتدا ما از يك مطالعه ميان مدت اطلاعاتي بدست آورديم كه نشان مي دهد درصد افرادي كه از 10 تا 6 ماهگي با بيماري عروق كرونر قلبي شديد بهبود يافته اند با بهبودي دو رقمي”.

به گفته اين متخصصان ، لاستيك اين اثرات است و نياز نه در محل كار و نه در صورت عدم توانايي موثر و كيفيت زندگي به شدت مورد نياز نيست. اين شرايبر را با توجه به تعداد 500،000 ميانگين تعيين مي كند.

چرا برخي ديگر براي مدت طولاني دچار عارضه اي براي تاج نشده اند؟

براي پاسخ به اين سوال اين است كه چرا وزارت تحقيقات و آموزش آلمان 5 ميليون يورو به م researchسسات تحقيقاتي اختصاص داده است. به گفته وزير تحقيقات ، اين اولين قدم در اثرات طولاني مدت سلامتي براي عموم مردم در 19 سال تلاش جدي Covid براي دولت آلمان است.

سردرد ، خستگي مفرط ، دشواري تمركز و حدود 50 عارضه ديگر با جزئيات بهبودي Covid 19 بهبود مي يابد. محققان به دنبال اين هستند كه چرا مبتلايان ماهها پس از يك عفونت ويروسي از مشكلاتي رنج مي برند ، بيشتر آنها هيچ ارتباطي با اين بيماري ندارند و بيماري وجود ندارد.

وزير تحقيقات و آموزش آلمان 50 عارضه اي را كه “بيمار بسيار شخصي و گاه به گاه” است بيمار به بيمار و ميله توصيف كرد.

با توجه به دويچه وله و استفان شرايبر گفتند كه اينها عوارض طولاني مدت كويد و يك بيماري جديد نيست. علاوه بر اين ، اين عوارض به شدت كووييد بيماري است ، يعني صرف نظر از اينكه بيماري شديد يا خفيف باشد ، و برخي از اين عوارض رخ مي دهد.

به گفته اين محقق ، اين دارو خاص دارو نيست و يا درمان اين عوارض در بيشتر موارد اتفاق مي افتد ، حتي نمي دانند بيماران خود را به دكتر چه مي گويند.

مانند ساير كشورها در اين زمينه استفاده در انگليس ، آلمان است ، و محققان در حال حاضر سعي مي كنند سوالي را براي پاسخ به اين مطالعه و بسياري از دردهاي مفصلي در مقياس بزرگ مطرح كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.