ما پروتكل هاي فدراسيون جهاني تنيس روي ميز را براي بازيكنان شستيم تا در مسابقات مقدماتي جهانگرد جهان قطر المپيا شركت كنند. به گزارش مجله رز و به نقل از العالميان نيما ، نمايندگان ايران در مسابقات مقدماتي تنيس روي ميز المپيك و دو برادر براي دريافت مجوز حضور در المپيك در ماه مارس به …

سخت گيري زياد فدراسيون جهاني پينگ پنگ در مورد كرونا/ روزهاي حساس پيش روي نوشاد و نيما https://rosemag.ir/2021/02/09/سخت-گيري-زياد-فدراسيون-جهاني-پينگ-پنگ-د/ مجله رز Tue, 09 Feb 2021 04:25:37 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/02/09/سخت-گيري-زياد-فدراسيون-جهاني-پينگ-پنگ-د/ ما پروتكل هاي فدراسيون جهاني تنيس روي ميز را براي بازيكنان شستيم تا در مسابقات مقدماتي جهانگرد جهان قطر المپيا شركت كنند. به گزارش مجله رز و به نقل از العالميان نيما ، نمايندگان ايران در مسابقات مقدماتي تنيس روي ميز المپيك و دو برادر براي دريافت مجوز حضور در المپيك در ماه مارس به …

ما پروتكل هاي فدراسيون جهاني تنيس روي ميز را براي بازيكنان شستيم تا در مسابقات مقدماتي جهانگرد جهان قطر المپيا شركت كنند.

به گزارش مجله رز و به نقل از العالميان نيما ، نمايندگان ايران در مسابقات مقدماتي تنيس روي ميز المپيك و دو برادر براي دريافت مجوز حضور در المپيك در ماه مارس به دوحه قطر سفر كردند.
طبق برنامه ريزي انجام شده به صورت فدراسيون ، ادامه ليگ برتر از 15 تا 16 فوريه و بلافاصله پس از اردو و نفرات انتخابي تيم ملي در شش تيم اول برگزار مي شود.
و از اين واقعيت كه آنها به كل دنيا نزديك نخواهند شد ، بنابراين از طرف نوشادا شركت نيما در جهان ، مقدماتي بازيهاي المپيك و مقدماتي آسيا از نظر محتويات توضيح داده مي شوند ، در دوحه در قطر در تاريخ 27 مارس.
به او گفته شد فدراسيون جهاني قرار است در مسابقات دوحه شركت كند تا يك هفته قبل از عزيمت و سه روز قبل از عزيمت در آزمون تاج شركت كند و فدراسيون هاي ملي و فدراسيون جهاني نتيجه آزمون منفي را ارسال كند.

بازيكن پينگ پنگ بايد در آن زمان تست دوپينگ انجام دهد و به مدت دو روز بسته به دوحه نرسيد.
با توجه به طراحي جهان پس از دو روز قرنطينه قادر به انجام دو روز در دوحه 29 مارس ، اولين تور جهاني و حضور در 31 مارس.

قطر اعلام كرد كه در سه مسابقه تاج ورزشكاران با سه يا چهار روز شركت مي كند و در صورت مثبت بودن يك نفر را تأييد مي كند ، بايد به مدت 14 روز تعطيل باشد و اجازه شركت در مسابقات را ندارد.

به همين دليل بازيكنان جهان مسئله چند روز بود ، اما همچنين بايد بسيار مراقب باشند و بايد به آنها مراجعه شود ، زيرا تاج امتحان مثبت و از دست دادن به دليل انتخابي المپيك است.

تاج هيئت مديره فدراسيون غم انگيز نيز آزمون بازيكنان در ليگ ، تيم ملي در روز براي ورود به مردان ، آزمايش آنها و براي بار دوم تاجگذاري كامل ، و او با قدرت مدت چهل روز به اردوگاه رفت.

كنياتا و نوشاد عالميان ، امير حسين هدايا ، افشين نوروزي ، آري محمد علي اميري روئينتان و فرمانده ارتش.

برنامه مسابقات اخوان در جهان و دوحه در قطر به شرح زير است:
اولين تور جهاني (4 تا 6 مارس)
دومين تور جهاني (6 تا 13 مارس)
مقدماتي المپيك جهاني 14-17 مارس (24 تا 27 مارس)
مقدماتي المپيك آسيايي 18-20 مارس (28-30 مارس)

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.